ПРИЈАВА ЗА УПИС ДЕЦЕ ЗА РАДНУ 2024/2025. годину

Пријава за упис деце за радну 2024/2025. годину, вршиће се искључиво електронски на порталу Еуправа путем услуге Евртић.

Документацијa коју родитељи/други законски заступници деце достављају путем мејла upisvrticsd@gmail.com на тај начин што ће исту скенирати или фотографисати:

Родитељи/други законски заступници деце приликом непосредног уписа као и родитељи/други законски заступници деце из друштвено осетљивих група који су попунили електронску уписницу, су дужни да доставе следећу документацију путем имејла upisvrticsd@gmail.com:

  1. за кориснике материјалног обезбеђења– Решење Центра за социјални рад или потврду да породица остварује неки облик социјалне заштите (право на материјално обезбеђење породице);
  2. за децу без родитељског старања доставити Потврду или решење надлежног органа;
  3. за децу са сметњама у развоју Мишљење интерресорне комисије за процену потреба за пружањем додатне образовне, здравствене или социјалне подршке детету;
  4. родитељи који самостално врше родитељско право или самохрани родитељи: правоснажну судску пресуду или решење о самосталном вршењу родитељског права и извод из матичне књиге рођених уколико није утврђено очинство; умрлица за другог родитеља или решење надлежног органа о проглашењу несталог лица за умрло;
  5. за остале осетљиве категорије – Решење или препорука Центра за социјални рад да је породица под одређеном врстом ризика
  6. за децу тешко оболелих родитеља или је дете у породици тешко оболело или има сметње у психофизичком развоју доставити Решење о инвалидности или медицинску документацију о болести родитеља односно Мишљење интерресорне комисије за процену потреба за пружањем додатне образовне, здравствене или социјалне подршке детету или лекарску документацију;
  7. за ратне војне инвалиде доставити Решење о потврђивању статуса ратног војног инвалида
  8. за студенте доставити потврду о статусу редовног студента за текућу годину;
  9. за родитеље који имају статус избеглих и прогнаних лица доставити потврду или решење о статусу расељеног или прогнаног лица;
  10. за родитеље запослене у иностранству: доставити потврду о запослењу или уговор о раду које је оверио овлашћени судски тумач;
  11. за власнике фирми: извод из регистра привредног субјекта (АПР);
  12. за уметнике: решење из Пореске управе  о утврђеној основици, потврда из ПИО фонда или потврда из Удружења уметника;
  13. за пољопривреднике: потврда о регистрованом пољопривредном газдинству;
  14. за пензионере: доставити решење Фонда ПИО
  15. за лица на одслужењу казне затвора: доставити Потврду казнено-поправне установе (уколико се ради о Установи у другој држави потврду оверава овлашћени судски тумач)
  16. за родитеље који нису држављани Републике Србије доставити одговарајућу документацију.

Изузетно, родитељи/други законски заступници деце могу лично од 15.4.2024. – 19.4.2024. године у периоду од 9-14 часова, у седишту Установе  ул. Војводе Мишића бр. 4, Смедерево, попунити пријаву и доставити сву наведену документацију.

За остале запослене родитеље који нису сагласни да установа по службеној дужности утврди радноправни статус потребно је да доставе: попуњену пријаву за упис детата, потврду ПИО фонда о радноправном статусу, копију личне карте или очитане личне карте родитеља као и извод из матичне књиге рођених за дете оригинал или оверену фотокопију.

Предшколскa установa „Наша радост“ Смедерево

Scroll to Top