Пријава за упис деце за радну 2024/2025. годину, вршиће се искључиво електронски на порталу Еуправа путем услуге Евртић.
Документацијa коју родитељи/други законски заступници деце достављају путем мејла upisvrticsd@gmail.com на тај начин што ће исту скенирати или фотографисати:
Родитељи/други законски заступници деце приликом непосредног уписа као и родитељи/други законски заступници деце из друштвено осетљивих група који су попунили електронску уписницу, су дужни да доставе следећу документацију путем имејла upisvrticsd@gmail.com:
- за кориснике материјалног обезбеђења– Решење Центра за социјални рад или потврду да породица остварује неки облик социјалне заштите (право на материјално обезбеђење породице);
- за децу без родитељског старања доставити Потврду или решење надлежног органа;
- за децу са сметњама у развоју Мишљење интерресорне комисије за процену потреба за пружањем додатне образовне, здравствене или социјалне подршке детету;
- родитељи који самостално врше родитељско право или самохрани родитељи: правоснажну судску пресуду или решење о самосталном вршењу родитељског права и извод из матичне књиге рођених уколико није утврђено очинство; умрлица за другог родитеља или решење надлежног органа о проглашењу несталог лица за умрло;
- за остале осетљиве категорије – Решење или препорука Центра за социјални рад да је породица под одређеном врстом ризика
- за децу тешко оболелих родитеља или је дете у породици тешко оболело или има сметње у психофизичком развоју доставити Решење о инвалидности или медицинску документацију о болести родитеља односно Мишљење интерресорне комисије за процену потреба за пружањем додатне образовне, здравствене или социјалне подршке детету или лекарску документацију;
- за ратне војне инвалиде доставити Решење о потврђивању статуса ратног војног инвалида
- за студенте доставити потврду о статусу редовног студента за текућу годину;
- за родитеље који имају статус избеглих и прогнаних лица доставити потврду или решење о статусу расељеног или прогнаног лица;
- за родитеље запослене у иностранству: доставити потврду о запослењу или уговор о раду које је оверио овлашћени судски тумач;
- за власнике фирми: извод из регистра привредног субјекта (АПР);
- за уметнике: решење из Пореске управе о утврђеној основици, потврда из ПИО фонда или потврда из Удружења уметника;
- за пољопривреднике: потврда о регистрованом пољопривредном газдинству;
- за пензионере: доставити решење Фонда ПИО
- за лица на одслужењу казне затвора: доставити Потврду казнено-поправне установе (уколико се ради о Установи у другој држави потврду оверава овлашћени судски тумач)
- за родитеље који нису држављани Републике Србије доставити одговарајућу документацију.
Изузетно, родитељи/други законски заступници деце могу лично од 15.4.2024. – 19.4.2024. године у периоду од 9-14 часова, у седишту Установе ул. Војводе Мишића бр. 4, Смедерево, попунити пријаву и доставити сву наведену документацију.
За остале запослене родитеље који нису сагласни да установа по службеној дужности утврди радноправни статус потребно је да доставе: попуњену пријаву за упис детата, потврду ПИО фонда о радноправном статусу, копију личне карте или очитане личне карте родитеља као и извод из матичне књиге рођених за дете оригинал или оверену фотокопију.
Предшколскa установa „Наша радост“ Смедерево